.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همراه با توضیحات ما ؛
جوابیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به خبر شمال نیوز
شمال نیوز : این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهرماه نموده است.....
جوابیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به خبر شمال نیوز

شمال نیوز:در پی انتشار خبری میدانی با عنوان « سرگردانی زائران اربعین در پایانه های مسافربری استان / خط اتوبوس مازندران به مهران هنوز راه اندازی نشد / مازندرانی ها در تهران بدنبال بلیط «مهران» ! » در شمال نیوز ، اداره کل راهداری و  حمل و نقل جاده ای استان مازندران با صدور جوابیه ای ، خواستار انتشار آن شد .

 

متن کامل این جوابیه بدین شرح است :

 

 مديريت محترم پايگاه خبري تحليلي شمال نيوز

 

سلام عليكم

 

احتراماً با عنايت به درج مطلبي تحت عنوان "سرگردانی زائران اربعین در پایانه های مسافربری استان / خط اتوبوس مازندران به مهران هنوز راه اندازی نشد / مازندرانی ها در تهران بدنبال بلیط «مهران» !" در تاریخ 2/7/1398 پاسخ ذيل جهت روشن شدن اذهان عمومي ايفاد ميگردد ، خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و خبرگزاري ها نسبت به انعكاس آن اقدام لازم صورت گيرد.

 

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در راستای وظایف خود در خصوص جابجایی مسافر خاصه زائرین اربعین حسینی اقدامات و برنامه های گسترده ای را همچون سنوات گذشته در دستور کار خود دارد و از آنجایی که با توجه به حذف روادید بین دو کشور ایران و عراق پیش بینی حضور حداکثری زائرین علی الخصوص مازنی های ولایت مدار و عاشق خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بوده ، براساس دستور العمل ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استانداری مازندران جلسات متعدد و مستمری را برای اعزام این عزیزان برگزار نمود تا جایی که بر اساس صورت وضعیت های به روز و ثبت شده آنلاین از تاریخ 20 شهریور تا به امروز بیش از 3532 زائر با بکارگیری 114 دستگاه خودرو مسافری از شهرهای :

 

( ساری 31 دستگاه ، بابل 66 دستگاه ، قائم شهر 4 دستگاه ، آمل 12 دستگاه و تنکابن 1 دستگاه به مقصد مهران ) جابجا گردید.

 

ضمنا از آنجایی که در طول سال هیچ سرویس مستقیمی از شهرهای استان به مقصد مرز مهران وجود نداشته ، لذا این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهرماه نموده است.

 

لازم به ذکر است این اداره کل برای اعزام زائرین اربعین اقدامات دیگری از قبیل برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های ذیربط ، برگزاری جلسات با مسولین راهداری و حمل و نقل جاده ای استانهای همجوار ، اعزام تیم کارشناسی اداره کل به مرز مهران و اطلاع از آخرین وضعیت موجود ، فراهم نمودن شرایط لازم برای آموزش رانندگان اتوبوس توسط پليس راه استان درخصوص نحوه حركت،رعایت سرعت، رعايت قوانين ومقررات رانندگي در هنگام بارندگي، استفاده از رانندگان باتجربه و مجرب، استفاده از اتوبوس های با کیفیت، حضور مديران فني شركت هاي مسافربري قبل ازحركت وسايل نقليه درمحل ، لغو برخي از سرويس های در بستی در صورت نیاز ، افزايش سرويس هاي اعزام به مرز مهران را برای تامین ایمنی مسافرین و زائرین اربعین حسینی به اجرا گذاشته است.

 

اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران

 

توضیح شمال نیوز : ضمن تقدیر از پاسخ سریع و بهنگام از سوی این اداره کل ، همانطور که از محتوای جوابیه مشخص است ، تحصیص اتوبوس های ذکر شده در برخی شهرستان ها برای کاروان های اعزامی بوده است و قرار است از دهم مهرماه برای زائران انفرادی ،  خانوادگی و یا چند نفره برنامه ریزی صورت پذیرد .

 

در اینجا دو نکته قابل توجه می باشد :

 

1- شایسته بود تا اطلاع رسانی لازم در خصوص تاریخ اخد بلیط برای زائران انفرادی نیز از قبل صورت می گرفت تا شاهد نگرانی این عزیزان نباشیم تا جایی که حتی دفاتر مسافربری نیز از این تاریخ اطلاعی نداشتند .

 

2- شاید اگر فروش بلیط بصورت همزمان برای کاروان ها و زائران انفرادی صورت می پذیرفت ، دغدغه ای برای زوار انفرادی و چند نفره بوجود نمی آمد و برخی از این عزیزان را راهی استان های دیگر نمی کرد .

 

به هر روی مجددا از پاسخگویی صریح و زودهنگام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران قدردانی نموده و امیدواریم تدابیر بیشتر در این راستا اندیشیده شود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مهر 1398
خبر راه راهداری صحت ندارد
نا شناس 2 مهر 1398
برای مرز مهران از مازندران اصلا اتوبوسی نگذاشتند و بلیط پیدا نمیشه.این جوابیه راهداری همش دروغ هست.کسی نظارت نمیکنه و هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست.
نا شناس 3 مهر 1398
آقای روابط عمومی حمل و نقل
تمام صحبت اینه که اگه الان بخواهیم انفرادی کربلا برویم از استان هیچ ماشینی نیست و شما هم اعلام کردید تا 10 مهرماه صبر کنند....عجب راهکار قشنگی دادید....
شمال نیوز باید در مقاله خود می پرسیدید به چه علتی اداره کل حمل و نقل مازندران هنوز قیمت بلیط شهرستان های استان به مهران را اعلام کرده
به یکی از دفاتر فروش بلیط مراجعه کردم تنها علت نداشتن بلیط را عدم قیمت بلیط اعلام کردن و گفتن اگر همین امروز قیمت اعلام بشه ما حاضریم ماشین بزاریم
ضمنا اگه روابط عمومی اداره کل حمل و نقل پایانه های استان درست اطلاع رسانی میخاد بکنه و انشالله جوابیه اش هم راست هستش!!!!بیاد آدرس فروش اینترنتی بلیط این این مسیر را به مردم فهیم مازندران اعلام نماید
نا شناس 3 مهر 1398
واقعا جای تاسف داره مردم الان میخان برن کربلا اداره کل حمل و نقل میگه از 10 مهرماه ماشین گذاشتیم
واقعا باعث ننگ و خجالته اینطور جواب دادن
مسئولین نظارتی استان و استاندار شما لااقل پیگیر بشین اگه......
نا شناس 3 مهر 1398
آقای شمال نیوز خدا شاهده دروغ میگن همین الان تو تمام سایت های فروش بلیط اتوبوس رفتم اصلا از مازندران هیچ اتوبوسی برای همان تاریخ دهم مهرماه هم وجود ندارد اونوقت شما چیجوری بدون هیچ تحقیقی جوابیه اداره کل پایانه ها را زدین؟؟
خودتون امتحان کنید ببینید آیا میتونید بلیطی بخرین یا نه
خدا بهمومن رحم کنه با داشتن چنین......
ناشناس 3 مهر 1398
واقعا صحت داره من خودم بلیط گرفتم
ساری 3 مهر 1398
شمال نیوز حاج آقا رمدانی عزیز و بزرگوار
خبر راهداری کذب محض هست و به دلیل اینکه از طرف مسئولین بالا مورد مواخذه قرار نگیرند این جوابیه را سریع برای شما ارسال کردند
تاسف، تاسف،تاسف برای مدیران مازندرانی
نا شناس 3 مهر 1398
امان از دست این نمایندگان ما که رسیدگی نمی کنند...
؟؟؟
نا شناس 3 مهر 1398
از عوامل سایت خوب و پرطرفدار شمال نیوز خصوصا مدیر مسئول سایت شمال نیوز حاج آقا رمدانی که در انعکاس و اطلاع رسانی مشکلات استان زحمات زیادی می کشند تشکر و قدرانی را داریم و از حاج آقا رمدانی تقاضا داریم در خصوص مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست استان بیشتر خبر و اطلاع رسانی کنند تا به گوش مسئولین مربچطه برسد چون مازندران از نظر منابع طبیعی و محیط زیست وضیعت خوبی ندارد و در این خصوص مدیران وقت ضعیف عمل کردند.
ممنون از زحمات همگی عوامل شمال نیوز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.